Barbecue op 29 juni 2024

Op zaterdag 29 juni zullen we het schaakseizoen in schoonheid afsluiten met onze jaarlijkse barbecue in het Parochiecentrum van Mol-Ginderbuiten.

Uiteraard zal er die dag naast gegeten en gedronken ook geschaakt kunnen worden, zowel op het reuzeschaakbord als op gewone borden. Vlak aan de PC is er overigens een basket/voetbalveld.

Iedereen is van harte welkom vanaf 14:00 om wat te drinken en bij te praten. Vanaf 16:30 zal er gegeten worden tot 18:30, om daarna samen nog tot de late uurtjes te genieten. De voetbalfanaten kunnen indien gewenst op een groot scherm naar de achtste finales van het EK voetbal kijken om 18:00 en om 21:00.

Inschrijven kan nog tot 9 juni en is verplicht via info@molseschaakclub.be met opgave van de namen en de aantallen. Gelieve aan te geven als je vegetarisch wil eten. De inschrijving is pas volledig na ontvangst van uw overschrijving op de bankrekening van de Molse Schaakclub BE23 0635 6405 0991 met vermelding van je naam. De catering wordt verzorgd door Marmite uit Balen-Hulsen.

De prijzen zijn als volgt:
– Vanaf 11 jaar: €27/pp
– Van 3 tot 10 jaar: €23/pp
– Jonger dan 3 jaar: gratis

Tot slot nog wat praktische info: de barbecue zal doorgaan aan de achterkant van het Parochiecentrum. De rode cirkel hieronder is de ingang in Vekeblok. Auto’s kunnen op de parking aan de overkant van de straat worden gezet (zie tweede foto).

op

in ,