Gouden Paard 2024 – uitslagen en foto’s

Vandaag werd het schaakseizoen naar aloude traditie afgesloten met het Gouden Paard Toernooi. Deze editie van 2024 waren er 40 deelnemers met spelers met 4 verschillende nationaliteiten uit in totaal 6 verschillende schaakclubs en enkelen zonder schaakclub. De leeftijden gingen van 7 tot 13 jaar met in totaal 5 meisjes en 35 jongens.

De algemene winnaar is Stef Vermeer van de Molse Schaakclub en kreeg de Gouden Paard trofee overhandigd door de burgemeester van Mol! Op de tweede en derde plaats komen respectievelijk Tristan Vaes en Briek Geys, ook beiden lid bij de Molse Schaakclub.

Het beste meisje is Leonie Meynen van de Molse Schaakclub op plaats 22.

De beste +10 speler is Micah Vaes van de Molse Schaakclub op plek 4, de beste U10 speler is Mathis Cuyvers van de Geelse Schaakkring op plek 6 en de beste U8 speler is Niel Paeleman van JST Turnhout op plek 5.

Zie de volledige uitslagen hieronder. Foto’s zullen de komende dagen nog toegevoegd worden.

Proficiat aan alle deelnemers! Iedereen is hartelijk bedankt om deel te nemen en we hopen jullie volgend jaar terug te zien!

op